برخورد با مدیران باشگاه‌های متخلف

16:38 - 11 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۱۷۷۳
سرپرست ورزش و جوانان بهار از برخورد با مدیران باشگاه‌های متخلف در صورت سرپیچی از دستور تعطیلی باشگاه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

برخورد با مدیران باشگاه‌های متخلفبه گزارش گروه فضای مجازی ، علیرضا صفی زاده، سرپرست ورزش و جوانان بهار درباره برخورد با باشگاه‌های متخلف توضیحاتی ارائه کرد:

ورزشکاران و مربیان می‌توانند شکایت خود را به حوزه بازرسی و یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان بهار ارائه دهند.

تعطیلی باشگاه‌ها همچون سایر مکان‌های ورزشی بر اساس دستور وزارت ورزش و ستاد نظارت بر سلامت کشور است و همه باید تابع قانون باشند.

تعطیلی باشگاه‌ها همچون سایر مکان‌های ورزشی بر اساس دستور وزارت ورزش و ستاد نظارت بر سلامت کشور است و همه باید تابع قانون باشند.

هیچ باشگاهی حق اجبار در حضور مربیان و اخذ شهریه از ورزشکاران را ندارد ضمن اینکه بر اساس اطلاعیه صادره طبق زمان درج شده باید تعطیل باشند.

همه در برابر قانون مسئول هستیم و این تصمیم در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

همه روزه در ساعات اداری آماده دریافت شکایات و انتقاد‌ها پیرامون وضعیت اعلام شده و تخلف‌های احتمالی در این زمینه هستیم. قانون برای همه یکسان است و دلیلی نمی‌شود برخی باشگاه‌ها فعالیت مغایر با اطلاعیه صادره داشته باشند.

منبع:مهر



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *