استخدام رسمی قطعی فرزندان ایثارگران، جانبازان و شاهد در وزارت دادگستری

9:46 - 24 تير 1394
کد خبر: ۶۰۱۶۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت دادگستری از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران، جانبازان 25 درصد به بالا و شاهد به رسمی قطعی خبرداد.
حجت الاسلام و المسلمین«سید کاظم موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام این خبر اظهارکرد:عده‌ای از فرزندان ایثارگران به صورت قراردادی در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات مشغول به همکاری هستند که خوشبختانه زمینه استخدام رسمی قطعی آنان انجام شده است.

وی گفت: در راستای اجرایی نمودن مفاد قانون جامع حمایت از ایثارگران، اقدامات موثری برای ایثارگران و جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان شاهد در وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفته است.

وی افزود: پرداخت سرانه حق بیمه درمان، تکمیلی و کسورات ایثارگران به صورت کامل انجام و مورد توجه قرار گرفته است؛ دراین رابطه مشکلاتی داشته ایم که بحمدالله با حضور در جلسات مختلف تا حدودی مرتفع شده است.

 مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت دادگستری از  اعزام جانبازان و فرزندان شاهد به ماموریت تحصیلی خبر داد و بیان کرد: تعدادی  از فرزندان شاهد و جانبازان ماموریت تحصیلی گرفته اند.

موسوی تاکید کرد: تدابیر ویژه‎ای برای ارایه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و حداقل رضایت آنان در سال 94 اندیشیده‌ایم که امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

وی با توجه به شخصیت و جایگاه رفیع خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در خدمت به این بزرگواران و رفع مشکلاتشان کوشا باشیم اگرچه تا رسیدن به  حق واقعی برای این خانواده ها فاصله زیادی داریم و باید بدانیم که خانواده های شهدا و جانبازان را نمی توان با پول معامله کرد.

وی از پرداخت معوقات جانبازان در سال گذشته خبرداد و گفت: معوقات خانواده‌های شهدا نیز در سال 94 پرداخت شده است، همچنین معاضدت قضایی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان در دادگستری‌های کشور و مجتمع‌های قضایی راه‌اندازی شده و آماده ارایه خدمات به خانواده های محترم است.

 مشاور وزیر دادگستری در پایان افزود: در جلسه‌ای که با منابع انسانی قوه مجریه داشته ایم سهمیه استخدام این خانواده ها در سال 94 اعلام خواهد شد که خانواده های جانبازان زیر 25 درصد و ایثارگران و رزمندگانی که 6 ماه در جبهه حضور داشته اند از این سهمیه برخوردار هستند.

 انتهای پیام/


فرزند جانباز اسنخدام 92
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
سلام به عوامل محترم و با آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان به درگاه ایزد منان خبرگزاری میزان خدا قوت اما تکلیف استخدامی های فرزندان ججانباز سال 92 کادر اداری که پرونده هاشون تهرانه و هنوز تعیین تکلیف نشده ان ؟ تکلیف چیه ؟
طاهری
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
سلام من فرزند شهید هستم. می‌ خواستم بدونم شرایط استخدام چطوریه؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *