اجرای طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مرداد ماه

18:36 - 23 تير 1394
کد خبر: ۶۰۱۱۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از اجرای طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مرداد ماه سال جاری در تمامی مدارس کشور خبر داد.
اجرای طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مرداد ماه/// دریافتی سه شنبه

به گزارش گروه اجتماعی ، منصور مجاوری در آیین افتتاحیه اجرای آزمایشی طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس گفت: این طرح با همکاری بانک ملی ایران و با ایجاد حساب جاری و کوتاه مدت در 105 هزار مدرسه کشور به منظور ساماندهی و مدیریت منابع مالی انجام می‌شود.

وی در تشریح اهداف اجرای این طرح بیان کرد: نظارت کامل وزارتخانه بر عملکرد دریافت وجوه و کمک‌های مردمی و مشارکت‌های غیر دولتی در مدارس و توسعه مشارکت‌های غیر دولتی و مشارکت اولیا در بهبود کیفیت مدارس از مهمترین اهدافی است که در اجرای طرح دنبال می‌شود.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: در این طرح به مانده حساب کوتاه مدت مدارس، سود تعلق می گیرد و از طریق این حساب، تمام سرفصل‌های اعتباری از طریق کنترل‌های درونی و بیرونی قابل پیگیری است.

بر اساس این گزارش طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مرداد ماه سال جاری در تمامی مدارس کشور اجرایی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *