رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیش بینی قیمت طلا و سکه بعد از مذاکرات/ نرخ دلار و سکه ثابت می‌شود

13:00 - 22 تير 1394
کد خبر: ۵۹۷۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: ریس اتحادیه طلا و جواهر تهران با پیش بینی قیمت طلا و سکه گفت: احتمال میرود بعد از جمع‌بندی مذاکرات قیمت طلا از گرمی 88 هزار تومان به حدود 85 هزار تومان و سکه از 880 هزار تومان به 850 هزار تومان برسد.
احمد وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان اینکه بعد از توافق، قیمت طلا و سکه ، افت زیادی نخواهد داشت، افزود: قیمت سکه هم در حال حاضر به 880 هزار تومان رسیده است یعنی از یک میلیون و 50 هزار تومان در ماه های اخیر به 880 هزار تومان در حال حاضر رسیده است که این کاهش تحت تاثیر مذاکرات است.

وی افزود: پیش بینی می شود بعد از توافق از قیمت سکه، از880 هزار تومان به 850 هزار تومان برسد و روی همین قیمت ثابت بماند البته این ثبات در کوتاه مدت خواهد بود زیرا نمی توان پیش بینی کرد که در درازمدت برنامه دولت و وضع اقتصادی کشور به چه صورت درخواهد آمد.

 وفادار اظهار داشت: اگر دولت بخواهد نرخ دلار را پایین بیاورد و دلار را در بازارعرضه کند قیمت‌ها شکسته خواهد شد اما گمان نمی رود که دولت دست به چنین اقدامی بزند زیرا متضرر خواهد شد بنابراین قیمت دلار بر روی 3 هزار تومان و سکه 850هزار تومان ثابت خواهد ماند.

وی بیان کرد: اگر مذاکرات اگر به نتیجه برسد قیمت دلار از 3260 تومان به 3 هزار تومان خواهد رسید و دولت دلار را تک نرخی خواهد کرد و قیمت بانک و بازار یکی خواهد شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *