دو انتصاب جدید در سازمان بسیج مستضعفین

11:38 - 22 تير 1394
کد خبر: ۵۹۷۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: طی احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون بازرسی بسیج و مسئول بسیج سازندگی منصوب شدند.
دو انتصاب جدید در سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش، صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای معاونین و اقشار بسیج، با حکم سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی معرفی شد.

در این جلسه سردار نعمان غلامی که سوابق جهاد وی در ایلام به 3 ماه قبل از آغاز رسمی جنگ بر می‌گردد و در دوران دفاع مقدس فرماندهی گردان- محور و مسئولیت های گوناگونی در لشکر 11 امیرالمومنین ایلام داشته است به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی معارفه گردید.

وی که 7 سال فرمانده سپاه ایلام و مدتی نیز سکان فرماندهی سپاه سیستان و بلوچستان را بر عهده داشته است از جمله فرماندهان با سابقه‌ای است که اصلی‌ترین اقدام خود را خدمت به مردم و به ویژه خدمت رسانی به مناطق محروم قرار داده است.

سردار غلامی از جمله رویکردهای اصلی خود را توسعه و تعمیق گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت عظیم جهادگران قرار داده است.

همچنین صبح امروز با حضور سردار نقدی و مسئولان اقشار و معاونت‌های سازمان بسیج مستضعفین، مراسم تودیع و معارفه معاون بازرسی بسیج برگزار شد.

در این مراسم با حکم رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده به عنوان معاون بازرسی معرفی شد.

سردار یوسفعلی‌زاده که یک دهه فرماندهی سپاه استان خراسان شمالی را برعهده داشت، پیش از این، به عنوان فرمانده سپاه مشهد مقدس و معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان بزرگ در دوران دفاع مقدس و قرارگاه سپاه هشتم نیز مشغول به خدمت بوده است.

همچنین در این مراسم از زحمات سردار نعمان غلامی تقدیر به عمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *