مصدومیت رضا یزدانی و دوری سه هفته‌ای از تمرینات

9:03 - 22 تير 1394
کد خبر: ۵۹۶۲۷
خبرگزاری میزان: آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با توجه به تشدید مصدومیت از ناحیه ساق پای راست با دوری سه هفته‌ای از تمرینات روبرو شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، رضا یزدانی بعد از این مصدومیت بدون اتلاف وقت مورد معاینات تخصصی کمیته پزشکی فدراسیون کشتی قرار گرفت.

بر این اساس نظر کمیته پزشکی فدراسیون در مورد آسیب دیدگی رضا یزدانی نیز به شرح زیر اعلام شد:

"بنا به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی به عمل آمده و تشخیص متخصصین مربوطه در خصوص آسیب دیدگی رضا یزدانی، با توجه به آسیب دیدگی و پارگی فیبرهای عضلانی ساق پا و خطر DVT (تهدید سلامتی به علت اختلالات انعقادی و احتمال به وجود آمدن لخته خون و سکته مغزی و یا قلبی در کشتی گیر مذکور) و نیز لزوم استفاده از داروهای آنتی گواگولان (ضد انعقاد) لازم است به مدت سه هفته استراحت کامل داشته باشند. بدیهی است هرگونه اقدام به فعالیت های تمرینی بعد از زمان استراحت تعیین شده، منوط به انجام معاینات و اقدامات پاراکیلینیکی کامل از نامبرده از سوی متخصصان مربوطه خواهد بود.

از این رو با عنایت به موضوع فوق الذکر، هرگونه فعالیت بدنی مشارالیه در اردوهای تمرینی تیم ملی کشتی بزرگسالان آزاد، از نظر کمیته پزشکی غیر مجاز بوده و مسئولیت هرگونه فعالیت تمرینی نامبرده، در خارج از اردو نیز مستقیما بر عهده کشتی گیر ذیربط خواهد بود."





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *