صمصامی: برخی نمی‌خواستند من در تیم ملی هندبال باشم

11:43 - 23 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی گفت: نسبت به رشته‌های توپی دیگر مبالغ قراردادها در لیگ برتر هندبال خیلی بالا نیست و امیدوارم در سالیان آینده مبالغ قرارداد بازیکنان بیشتر شود.

مهرداد صمصامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مشکلاتی که در لیگ برتر هندبال وجود دارد، اظهار داشت: نسبت به دیگر رشته‌های توپی مبلغ قراردادها در لیگ برتر هندبال خیلی بالا نیست و امیدوارم در سالیان آینده با ورود حامیان مالی بیشتر مبلغ قرارداد بازیکنان بیشتر شود. به نظرم پخش تلویزیونی مسابقات یکی از عواملی خواهد بود که کمک می‌کند تا حامیان به سراغ سرمایه‌گذاری در این رشته بیایند.

وی ادامه داد: قرارداد کادرفنی و بازیکنان اصلا خوب نیست و به همین دلیل است که بیشتر بازیکنان تیم ملی ترجیح می‌دهند در سایر کشورها بازی کنند تا از این طریق پول بیشتری کسب کنند. به نظرم خیلی زیبنده نیست که بازیکنان، خارج از ایران بازی کنند اما به سبب شرایط مالی محکوم به این هستند تا در خارج از ایران بازی کنند. معتقدم مشکلات مالی گریبانگیر هندبال کشور شده است. از مسئولان تیم تشکر می‌کنم که در اوضاع سخت اقتصادی تلاش می‌کنند تیم ما با کمبودی مواجه نباشد.

بازیکن تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی تصریح کرد: از آنجایی که مسئولان فدراسیون تمام انرژی خود را برای تیم ملی گذاشتند که این تیم به مسابقات جهانی صعود کند، همین باعث شد تیم‌های باشگاهی با مشکلاتی مواجه شوند. واقعأ بیشتر تیم‌ها شرایط مالی خوبی ندارند. همچنین ای کاش مسئولان به جای دو گروه شدن بازی‌ها تصمیماتی اتخاذ می‌کردند تا بازی‌ها در یک گروه انجام شود تا از این طریق هیجان بیشتری در لیگ ایجاد شود. ما ناچار هستیم تا به همین شکل بازی‌ها را دنبال کنیم.

صمصامی افزود: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ملی‌پوش با مشکل اقتصادی دست به گریبان هستند باید تدابیری اندیشیده شود تا در سالیان آینده این موضوع به شکل بهتری پیش برود. هنگامی که ورزشکاران از لحاظ مالی با دغدغه مواجه باشند، بدون شک این مسئله به طور ناخواسته باعث خواهد شد تا آنها انگیزه‌ای برای بازی‌کردن نداشته باشند. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد تا دیگر افسوس نخوریم که چرا تیم ملی به جام‌جهانی یا المپیک صعود نکرد.

وی در مورد هجمه‌های زیادی که علیه او در تیم ملی شکل گرفته بود، خاطرنشان کرد: برخی دوستان زیاد مشتاق نبودند من در تیم ملی باشم اما به اصرار سرمربی بود که در انتخابی المپیک شرکت کردم. تا وقتی بخواهند در خدمت تیم ملی خواهم بود اگر هم نخواهند دعا می‌کنم در مسابقات بهترین نتیجه را به دست بیاورند. کسی از مسئولان اقدامی برای حل مشکل من نکرد. در هر صورت اگر شخص دیگری هم کنار حبیبی در تیم ملی حضور داشت می‌شد در مسابقات انتخابی قهرمان جهان نتیجه بگیریم. امیدوارم این اتفاقات درس عبرتی شود تا در دوره‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *