گرمای 51 درجه دهلرانی ها را غافلگیر کرد

13:16 - 21 تير 1394
کد خبر: ۵۹۵۰۹
خبرگزاری میزان : دمای هوا در شهرستان گرمسیری دهلران در روزهای اخیر از مرز 50 درجه نیز فراتر رفته و مردم این دیار را غافلگیر کرده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایرنا، موج گرمای کم سابقه که از ابتدای تیرماه بخش های مختلف استان ایلام را در برگرفته در شهرستان های جنوبی استان به ویژه دهلران و مهران نمود بیشتری دارد و زندگی را بر ساکنان این مناطق سخت کرده است.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم شهرستان های دهلران و مهران، طی 24 ساعت گذشته به ترتیب با دمای 51 و 48 درجه سانتیگراد بالای صفر، هوای گرم و سوزانی را تحمل کردند.

یوسف شیخ الملوکی افزود: بیشترین دمای هوا در شهرستان های ایلام و ایوان 42، دره شهر و لومار 47، سرابله 45 و آبدانان 43 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی یادآور شد: اکنون درجه دما در شهر ایلام 28 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به دیروز 2 درجه سانتیگراد کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام از ادامه موج گرما تا پایان هفته جاری در استان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی ها، موج گرما در استان همچنان فعال بوده و در پایان هفته با افزایش یک تا 2 درجه ای نسبت به روزهای قبل مواجه خواهیم بود.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *