رئیس دفتر رئیس جمهور با لباس محلی

16:00 - 19 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۶۰۴
محمود واعظی پستی درباره رنگین کمان اقوام و حضور اقوامی که همواره جزئی از هویت ایران بزرگ و یکپارچه بوده‌اند، درفضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور پستی به این شرح در فضای مجازی منتشرکرد:
کشور ما رنگین کمان اقوام است؛ اقوامی که همواره جزئی از هویت ایران بزرگ و یکپارچه بوده‌اند و صفحه‌های تاریخ پر از شرح رشادت‌ها و سلحشوری‌های آن‌ها برای دفاع از حریم کشورمان است. در سفر‌های استانی که نوعاً با فشردگی برنامه‌ها و ضیق وقت همراه است، یکی از دلچسب‌ترین اتفاقات، دیدار و ملاقات با مردم از اقوام مختلف است. از جمله ترکمن‌های عزیز و غیور و دوست‌داشتنی که افتخار این را داشتم که دیروز در شهرستان آق‌قلا با آن‌ها صحبت کنم و لباس زیبای‌شان را به تن کنم. اعتقاد دولت در طول ۶ سال گذشته، توسعه همه‌جانبه و متوازن جای جای کشور با مشارکت همه ایرانیان است و انشاالله تا پایان نیز در همین راستا خواهیم کوشید.

رئیس دفتر رئیس جمهور با لباس محلی

بر اساس گزارش میزان،رئیس دفتر رئیس‌جمهور  بعد از افتتاح کارخانه تولید کاغذ تیشو در شهرستان آق‌قلا، دوهزار و پانصدمین واحد مسکونی احداثی در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به خانواده سیل‌زده واگذار کرد. از مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی خسارت دیده از سیل استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل ۲ هزار و ۲۳۲ واحد در روستا‌های استان و ۲۶۸ واحد در شهر‌های آق‌قلا، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری به سیل‌زدگان شده است.


برچسب ها: واعظی اقوام اق قلا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *