رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی پرواز خرم‌آباد به نجف و نوشهر به شیراز/ اقدامی جدید برای تاخیر و کنسلی پروازها

11:21 - 21 تير 1394
کد خبر: ۵۹۴۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: برنامه‌ریزی جهت برقرار شدن پرواز مستقیم به نجف اشرف در حال نهایی شدن است.
به گزارش ، اسفندیار کیانی مدیر فرودگاه خرم‌آباد با بیان این مطلب که برنامه افزایش پرواز را در دستور کارهای فرودگاه قرار داده‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر پرواز به مسیرهای تهران و مشهد را افزایش داده‌ایم که توسط هواپیمایی تابان و ماهان انجام می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای پرواز مستقیم به نجف اشرف شده است که به صورت یک پرواز در ماه باشد.

کیانی با بیان اینکه متولی این پرواز سازمان حج و زیارت است، افزود: شرکت مورد نظر برای این پرواز، هواپیمایی تابان است که در صورت نهایی شدن، ماهی یکبار شاهد برقراری این پرواز در فرودگاه خرم‌آباد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر فرودگاه خرم‌آباد 26 پرواز رفت و برگشت در هفته انجام می‌دهد.

اطلاع رسانی تاخیر در پرواز از کانال روابط عمومی!
در راستاي تكريم ارباب‌رجوع و رعايت حقوق مسافران هوايي، هماهنگي‌هاي لازم براي پاسخگويي سريع و مستند به تاخير پروازها صورت گرفت.

به دنبال برگزاري نشست مشترك برگزارشده با دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي و مسئولان روابط‌عمومي اين شركت‌ها مقرر شد تا هرگونه خبر تاخير، كنسل شدن يا هر مورد مشابه كه به شركت‌هاي هواپيمايي ارتباط دارد، فقط از طرف روابط‌عمومي آن شركت‌ها اعلام شود.

در اين راستا، مسئولان روابط‌عمومي فرودگاه‌هاي سراسر كشور نيز موظف شدند تا در صورت مراجعه يا تماس اصحاب رسانه با آنها درباره تاخير يا كنسل شدن پروازها، شماره تماس مسئولان روابط‌عمومي شركت‌هاي هواپيمايي مرتبط را در اختيار اصحاب رسانه قرار دهند.

همچنين فهرست كامل اسامي مسئولان روابط‌عمومي شركت‌هاي هواپيمايي در اختيار مسئولان روابط عمومي فرودگاه‌ها قرار داده شده و هماهنگي‌هاي لازم در اين باره صورت گرفته است تا روند اطلاع‌رساني در اين زمينه با سرعت و دقت هرچه بيشتر صورت بگيرد.​

برقراری پرواز نوشهر به شیراز
فرودگاه نوشهر از این پس دو روز در هفته شاهد انجام پرواز به مقصد شیراز است. پرواز نوشهر- شیراز با دو پرواز در هفته روزهای سه‌شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

موسی مشاء‌زمینی مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به اینکه این پرواز برای رفاه حال مردم غرب مازندران برقرار شده است، افزود: برای برقراری دائم این پرواز از فرودگاه نوشهر نیازمند حمایت مردم غرب استان هستیم.نووشهر.jpg

وی اضافه کرد: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها در فرودگاه نوشهر و به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری در این شهر تلاش خواهیم کرد پروازهای داخلی بیشتری از این فرودگاه به نقاط مختلف کشور داشته باشیم.

همچنین فرودگاه نوشهر در حال حاضر به مقصدهای مشهد و شیراز پرواز دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *