ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با ۱۰۰ نفر از شهروندان شرق استان

10:01 - 16 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۵۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: رئیس کل و جمعی از معاونین دادگستری کل استان کرمان در ملاقات مردمی با ۱۰۰ نفر از شهروندان شرق استان به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کردند.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با ۱۰۰ نفر از شهروندان شرق استانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمد بصیریان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان اظهار داشت: ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه قضا با مردم و شنیدن مشکلات حقوقی و قضایی آنان موجب ارتقاء سطح کرامت انسانی شهروندان و ایجاد حس امیدواری در مردم نسبت به اهتمام مسئولان جهت حل مشکلات جامعه و پیشبرد امور خواهد شد.

وی بیان کرد: غالب موضوعات مطروحه در این ملاقات مردمی در خصوص اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی و اطاله دادرسی بوده که دستورات لازم در این زمینه صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی دادگستری کرمان با بیان اینکه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و شورای معاونین هر هفته روز‌های چهارشنبه در مرکز استان برگزار می‌شود و شهروندان می‌بایست از طریق سایت دادگستری کرمان نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند، گفت: رئیس کل دادگستری استان برای جلوگیری اتلاف وقت و کاهش هزینه مردم، در سفر به حوزه‌های قضایی به صورت مستقیم به درخواست‌های شهروندان رسیدگی می‌کنند.

بیشتربخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *