رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۰ نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری زنجان

8:54 - 20 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۵۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان در ملاقات مردمی به مشکلات حقوقی و قضایی تعداد ۱۰۰ نفر از مراجعین با حضور مسئولان دستگاه قضایی رسیدگی شد.

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰۰ نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دیدار عمومی و چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان زنجان با ۱۰۰ نفر از مردم به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جمع نمازگزاران و مردم مسجد فاطمه الزهرا شهرک اندیشه زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) دهه فجر را ایام الله نامگذاری کردند، چون فتح بزرگی در این ایام بدست آمد و این روز‌ها را باید جشن گرفت این جشن‌ها در آموزه‌های اسلامی ما شکر نعمت است، این نعمت انقلاب اسلامی است، یکی از مصادیق شکر بجا آوردن سجده در برابر عظمت خداوند است و شکر دیگر برای مسئولین انجام دقیق وظایفشان است که کوتاهی نکنند کم‌کم به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم که با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و انتخاب خوب شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی کنیم.

وی هدف از حضور مسئولین دستگاه قضایی در میان مردم را دیدار چهره به چهره با مردم و درک مشکلاتشان در جهت گرفتن تصمیم خوب برشمرد و ادامه داد: در دوره تحول قوه قضاییه یکی از سیاست‌ها حضور مسئولان قضایی میان مردم است چرا که ما از مردم و برای مردم هستیم این حضور در مساجد و میان مردم برای این است عزیزانی که امکان دسترسی به مسئولان قضایی را ندارند ما میان مردم مناطق و محله‌ها می‌آییم تا انجام وظیفه کنیم.

لازم به ذکر است در این دیدار عمومی به مشکلات حقوقی و قضایی تعداد ۱۰۰ نفر از مراجعین با حضور مسئولان دستگاه قضایی رسیدگی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *