رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حذف 10قسمت از سریال حضرت موسی(ع)شایعه است/بخشی از دکورهای یوسف پیامبر را استفاده می‌کنیم

9:59 - 21 تير 1394
کد خبر: ۵۹۳۳۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور کارگردان سریال حضرت موسی(ع) گفت: "هیچ یک از قسمت‌های سریال حضرت موسی(ع) در فیلمنامه حذف نشده و احتمال دارد 10قسمت دیگر اضافه شود.
جمال شورجه نویسنده و کارگردان کشورمان با اشاره به خبر حذف برخی از قسمت های پروژه حضرت موسی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم و باید بگویم که هیچ بخشی از فیلمنامه این سریال حذف نشده است و همچنان شورای طرح و برنامه صدا و سیما مشغول بررسی فیلمنامه حضرت موسی(ع)است.

وی ادامه داد: فقط اصلاحاتی باید در فیلمنامه صورت بگیرد که بستن قرارداد و شروع کار این اتفاق خواهد افتاد ولی همه قسمت همان بوده که قبلا اعلام کرده‌ایم.

شورجه تصریح کرد: حدود 6 سالی از تحقیق و نگارش پروژه حضرت موسی (ع) می‌گذرد و امیدوار هستیم که بتوانیم به زودی و دی ماه کار را شروع کنیم.  
 
وی با اشاره به اضافه شدن 10قسمت دیگر به این مجموعه اظهارداشت: حدود 24 نفر از قرآن شناسان به همراه دکتر میرباقری در نگارش این سریال نقش داشته‌اند و تاکنون 72 قسمت از فیلمنامه حضرت موسی (ع) نوشته شده و منتظر برآورد بودجه کار هستیم.

شورجه درباره دکور این سریال ابرازداشت: هر زمان که قرارداد و بودجه کار مشخص شود،ما می‌توانیم ساخت لوکیشن‌های کار را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: ولی در ابتدای کار از لوکیشن‌های سریال "یوسف پیامبر(ص)"استفاده می‌کنیم و با آمدن بودجه بخش‌هایی را بازسازی خواهیم کرد.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *