عملیات ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر افتتاح شد

12:28 - 08 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۱۱۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با ورود مدعی العموم، عملیات احداث یک تصفیه خانه و افتتاح طرح ارتقای تصفیه خانه دیگر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، احمد نوروزی دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از افتتاح طرح ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با پیگیری دادستانی شهرستان و در راستای احیای حقوق عامه عملیاتی می‌شوند که در روز‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: موضوع آلایندگی شهرک‌های صنعتی شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مردم بود که در برخی مواقع تهدیدی جدی برای سلامت ساکنان منطقه به شمار می‌رفت، ولی با پیگیری‌های مداوم دادستانی و با اولتیماتوم داده شده در راستای احقاق حقوق عامه ادامه فعالیت این شهرک‌ها منوط به ارتقا یا احدث تصفیه خانه‌های مدرن شد.
 
بیشتربخوانید:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد متذکر شد: با ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر بخش زیادی از دغدغه مردم شهرستان در زمینه آلایندگی شهرک‌های صنعتی از بین خواهد رفت و علاوه بر اینکه ورود آب‌های آلوده به سفره‌های زیرزمینی و «رودخانه شور اشتهارد» کاهش محسوسی خواهد داشت، بخشی از آب تصفیه شده در کشاورزی و بخشی دیگر در خود شهرک‌های صنعتی مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرد.
 

برچسب ها: تصفیه خانه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *