رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهدی چمران: شکست اسرائیل در جنگ با مقاومت لبنان از نتایج راهپیمایی های روز قدس است

12:36 - 19 تير 1394
کد خبر: ۵۹۰۵۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شکست اسرائیل در جنگ با مقاومت لبنان و فلسطین از نتایج تجمعات و راهپیمایی های روز قدس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم روز جهانی قدس در میدان فلسطین طی سخنانی با محکومیت اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین روز قدس را یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) دانست.

وی در ادامه با اشاره به آغاز مقاومت اسلامی همزمان با انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: مقاومت اسلامی از آغاز انقلاب از فلسطین تا لبنان آغاز و به سرتاسر کشورهای اسلامی ورود پیدا کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مقاومت تا سقوط کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه پیدا خواهد کرد اظهار داشت: ارتش مغرور رژیم صهیونیستی در جنگ 6 روزه و 33 روزه با مقاومت شکست سختی را متحمل شد.

مهدی چمران گفت: شکست اسرائیل در جنگ با مقاومت لبنان و فلسطین از نتایج تجمعات و راهپیمایی های روز قدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تجاوز رژیم آل سعود به یمن را ادامه دهنده راه رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانست و رژیم آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی را رژیم هایی تروریست پرور خواند که به ناامنی و بی ثباتی منطقه دامن می زنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *