استقرار 160 آتش‌نشان به همراه 33 دستگاه خودروی سبک و سنگین در روز قدس

11:16 - 18 تير 1394
کد خبر: ۵۸۹۳۲
خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار 160 آتش‌نشان به همراه 33 دستگاه خودروی سبک و سنگین در روز قدس خبر داد و گفت: علاوه بر استقرار واحدهای سیار، تمامی 116 پایگاه‌های شهری تهران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره تمهیدات آتش‌نشانی در راستای راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همچون سال‌های گذشته در این مراسم حضور می‌یابد و تامین ایمنی راهپیمایان را برعهده دارند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که صدها آتش‌نشان داوطلب در محورهای راهپیمایی گسترده روز جهانی قدس مستقر می‌شوند، افزود: در واقع 160 آتش‌نشان به همراه 33 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیز 31 موتورسوار با تجهیزات ایمنی در 64 نقطه تعیین شده در مسیرهای راهپیمایی منتهی به دانشگاه تهران، مستقر می‌شوند.

به گفته جلالی، مدیران ارشد عملیاتی سازمان نیز به صورت سیار به صورت کشت‌زنی در مسیرها مستقر خواهند بود  و همچنین از اکیب‌ها و تیم‌های سیار بازدید خواهند کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خاتمه بااشاره به این مطلب که آتش‌نشانان از ساعت 8 صبح جمعه تا پایان نماز جمعه در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران و میدان فلسطین مستقر خواهند شد، تصریح کرد: در این ایام علاوه بر استقرار واحدهای سیار، تمامی 116 پایگاه‌های شهری تهران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *