محمودی: صعود تیم ملی والیبال به المپیک توکیو قابل پیش‌بینی بود

17:14 - 22 دی 1398
کد خبر: ۵۸۶۰۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیشکسوت والیبال ایران گفت: پیش‌بینی می‌کردم که بتوانیم تیم چین را شکست دهیم و به المپیک صعود کنیم.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین و صعود به المپیک توکیو اظهار داشت: چین تیم ضعیف‌تری نسبت به تیم کره جنوبی بود و پیش‌بینی می‌کردم که کار سختی مقابل تیم چین نداشته باشیم و به المپیک صعود کنیم.

وی ادامه داد: کار سخت ما مقابل کره جنوبی بود و در آن بازی اگر سرعتی‌زن‌ها روز خوبشان نبود نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد و نمی‌توانستیم به المپیک صعود کنیم اما خداراشکر که توانستیم این تیم را مغلوب کنیم. 

پیشکسوت والیبال ایران درباره اینکه تیم ملی در المپیک توکیو می‌تواند روی سکو برود یا خیر، گفت: رفتن روی سکوی المپیک کار بسیار سختی است. ما باید در این رویداد به دنبال این باشیم که خیلی خوب بازی کنیم. البته تا آن زمان غفور هم به تیم ملی بازمی‌گردد.

محمودی درباره اینکه آیا لازم است کادر فنی تیم ملی تقویت شود یا خیر، تصریح کرد: باید یک کمیته فنی در فدراسیون تشکیل شود تا در این کمیته در مورد مسائل مختلف از جمله کادر فنی تیم ملی صحبت و نقد شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: والیبال تنها صعود به المپیک نیست. باید به لیگ سروسامان بدهیم و آن را به خوبی برگزار کنیم. ضمن اینکه از افرادی در فدراسیون استفاده کنیم که دلسوز والیبال باشند، نه اینکه منافع خودشان در اولویت باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *