آرسنال در پی جذب قرضی چالهان‌اوغلو

17:01 - 22 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه آرسنال در نظر دارد هافبک ترکیه‌ای میلان را قرض بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روزنامه «میرر» چاپ انگلیس مدعی شد هاکان چالهان‌اوغلو مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد دارند هافبک ترکیه‌ای میلان را با قرارداد قرضی به خدمت بگیرند.

قرارداد این بازیکن تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با میلان اعتبار دارد، اما چالهان‌اوغلو که در این تیم فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی نیافته، قصد دارد در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه راهی تیمی شود که فرصت بیشتری برای حضور منظم در ترکیب ثابت داشته باشد و بتواند آمادگی خود را برای همراهی تیم ملی ترکیه و شرکت در بازی‌های یورو ۲۰۲۰ حفظ کند.

چالهان‌اوغلو که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی چهارساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو از بایرلورکوزن به باشگاه میلان پیوست، ممکن است پس از سه فصل بازی در سری A، بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند. از آرسنال به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده می‌شود و به نظر می‌رسد سران آرسنال قصد دارند با ارائه پیشنهادی قرضی او را به خدمت بگیرند.

این ملی پوش ۲۵ ساله که سابقه بازی در تیم‌های کالسروهه، هامبورگ و بایرلورکوزن را در کارنامه‌اش دارد، این فصل تاکنون در ۱۸ بازی برای میلان به میدان رفته و ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم برای همبازیانش ساخته است.


برچسب ها: میلان آرسنال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *