مهدی‌خانی: ازبکستان با اشتباه خودمان موقعیت پیدا کرد

17:32 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم امید ایران گفت: ازبکستان به غیر از صحنه پنالتی و ۲ موقعیت که با اشتباه خودمان برایشان فراهم شد دیگر موقعیتی نداشت.

مهدی‌خانی: ازبکستان با اشتباه خودمان موقعیت پیدا کردبه گزارش گروه ورزشی ، مهدی مهدی خانی پس از تساوی تیم امید ایران مقابل تیم امید ازبکستان در اولین بازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه دادیم، به غیر از دقایقی از بازی بهتر از حریف بودیم و حتی می‌توانستیم به برد هم برسیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم، ازبکستان هم به غیر از صحنه پنالتی و ۲ موقعیت که با اشتباه خودمان برایشان فراهم شد دیگر موقعیتی نداشت.

وی ادامه داد: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و ارزشمند هم است. امیدوارم با تمرکز بالاتری مقابل کره‌جنوبی به برد برسیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی‌های بعدی امید ایران مقابل امید کره جنوبی و امید چین خاطرنشان کرد: این بازی، چون اولین بازی رقابت بود و برخی از بچه‌ها اولین بازی در تورنمنت بین‌المللی را تجربه می‌کردند سخت شده بود، به نظرم بازی بعدی روان‌تر می‌شویم و ان‌شاءالله ۳ امتیاز بازی را بدست می‌آوریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *