پست‌های #قاسم_سلیمانی از کدام کشورها منتشر شدند؟

16:05 - 16 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۰۶۴
بررسی آمارها نشان می‌دهد کاربران ایرانی، آمریکایی و سعودی بیشترین تعداد پست‌ها در هشتگ «قاسم سلیمانی» را به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، #قاسم_سلیمانی پس از اقدام جنایتکارانه ترویست‌های آمریکایی در ترور مذبوحانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چند روزی است جزو پربحث‌ترین موضوعات در شبکه‌های اجتماعی است.

از بامداد امروز (دوشنبه) و پیش از آغاز مراسم وداع تاریخی مردم قدرشناس تهران با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر نیز شاهد انتشار گسترده پست‌هایی در موضوعات مرتبط با شهادت سردار سپهبد سلیمانی بود.

مطابق آمار در هشت ساعت گذشته بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ توییت در شبکه اجتماعی توییتر تنها با هشتگ «قاسم سلیمانی» منتشر شده است.

پست‌های #قاسم_سلیمانی از کدام کشورها منتشر شدند؟

نکته قابل توجه در توییت‌های منتشر شده جغرافیای انتشار آنهاست؛ بیشترین تعداد پست‌های #قاسم_سلیمانی از کشورهای ایران، آمریکا و عربستان سعودی منتشر شده است که انتشار پست‌هایی با هشتگ مرتبط با شهید سپهبد سلیمانی با این حجم بالا توسط کاربران آمریکایی در ساعات برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت نشان از بازتاب گسترده وداع تاریخی مردم با سردار سلیمانی در سراسر جهان دارد.

گفتنی است در تصویر گرافیکی زیر جغرافیای انتشار پست‌ها توسط کاربران و نه صرفا آی‌پی آنها لحاظ شده است.

پست‌های #قاسم_سلیمانی از کدام کشورها منتشر شدند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *