خداترسی و خداشناسی مهمترین ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود

17:33 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۳۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری كل فارس با اعلام این مطلب که خداترسی و خداشناسی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود، گفت: این سردار رشید اسلام همیشه و در همه حال این دو ویژگی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود.

خداترسی و خداشناسی مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، معاون فرهنگی دادگستری كل فارس در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از سوی رئيس كل دادگستری این استان و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف مردم در مجتمع شاهچراغ شیراز برگزار شد، با اعلام این مطلب که خداترسی و خداشناسی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود، گفت: این سردار رشید اسلام همیشه و در همه حال این دو ویژگی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سيد صدرالله رجایی نسب افزود: در کنار خداترسی و خداشناسی سردار سلیمانی ایثاری مثال‌زدنی هم داشت که از این ایثار نه تنها مردم ایران و منطقه بلکه مردم دنیا بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار جانگداز است و تمام دنیا را به لرزه درآورده و حتی دشمنان را هم از کرده خود پشیمان کرده است.

بیشتر بخوانید:

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری فارس افزود: اگر دشمن از عواقب شهادت سردار سلیمانی خبر داشت، مطمئنا دست به چنین جنایتی نمی‌زد و دشمن بداند شاید از لحاظ فیزیکی سردار سلیمانی را حذف کرده اما تفکر سردار سلیمانی همچنان زنده است.

رجایی نسب افزود: با شهادت سردار سلیمانی تحول و انقلابی به وجود آمده و مطمئنا همرزمان قدرتمند این شهید در کوتاه مدت درس عبرتی به دشمنان می‌دهند که تا ابد فراموش نخواهد شد.

در اين مراسم كه با حضور مسئولين، قضات و كاركنان دادگستري استان فارس، سازمان‌های وابسته به قوه قضاييه در استان فارس، حقوقدانان، وكلا، كارشناسان و جمع كثيري از مردم شيراز برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محي الدين طاهری دبير جامعه روحانيت استان فارس به بيان رشادت‌های سردار شهيد حاج قاسم سليمانی و همرزمان شهيدش پرداخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *