پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان قم به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

15:15 - 13 دی 1398
کد خبر: ۵۸۲۹۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری در پیامی شهادت فرمانده سپاه قدس و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره) را به مقام معظم رهبری، خانواده شهید عزیز و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در متن پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان قم به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آمده است:
 
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
اینجانب با قلبی داغدار، شهادت سردار سرافراز، فرمانده شجاع، قهرمان، حماسه آفرین و کم نظیر سپاه اسلام، شهید قاسم سلیمانی را به محضر حضرت، ولی عصرروحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم.
 
بیشتر بخوانید:
از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید حاج قاسم سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *