رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی ماهواره‌ای تجاری در شمال چین

3:12 - 01 دی 1398
کد خبر: ۵۷۹۰۱۷
یک ماهواره تجاری جدید با موفقیت از مرکز پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانشی شمال چین راه اندازی شد.

راه‌اندازی ماهواره‌ای تجاری در شمال چینبه گزارش گروه فضای مجازی ، یک ماهواره تجاری جدید با موفقیت از مرکز پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانشی شمال چین راه اندازی شد.

ماهواره «BDSAGR-۱» وارد مدار برنامه ریزی شده خود شده و پیش بینی می‌شود اطلاعات دقیق از راه دور را در مورد محصولات موجود در حوضه‌های رودخانه در شمال چین ارائه دهد و به نوسازی و دیجیتالی کردن صنعت کشاورزی چین کمک کند.

این ماهواره متعلق به مرحله اول پروژه صورت فلکی از راه دور سنجش از راه دور کشاورزی Guozhihen است که به طور مشترک توسط GasTianta و GZH-HNJ BDS AGR Co. Ltd. مهندسی شده است.

Zeng Weigang، مدیرکل GasTianta گفت: این ماهواره برای کار در مدار همزمان با مدت زمان ۹۶ دقیقه طراحی شده است.

زنگ افزود که این پروژه در نهایت یک صورت فلکی ماهواره‌ای سنجش از دور متشکل از ۴۰ ماهواره تشکیل دهنده کل کشور را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل GasTianta گفت: چین به عنوان یک کشور که کشاورزی سنتی دارد، هنوز فضای زیادی برای بهبود کاربرد ماهواره‌های سنجش از دور در زمینه کشاورزی وجود دارد.

وی افزود: ما به تعمیق تحقیق و توسعه و بازاریابی فناوری هوافضا تجاری ادامه خواهیم داد و کاربرد فناوری ماهواره‌ای سنجش از دور در مناطقی مانند بررسی منابع کشاورزی، نظارت بر محصولات زراعی، نظارت بر حوادث و ردیابی ایمنی مواد غذایی را کشف خواهیم کرد.

 

 

منبع: فارس

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *