مرادی: سرمربی نامداری برای پارس جنوبی می‌آوریم

9:57 - 25 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: کمالوند قاطعانه اعلام کرد برنمی‌گردد و ما هم به دنبال سرمربی نامداری هستیم.

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد استعفای فراز کمالوند از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: هنوز در این مورد تصمیم نهایی گرفته نشده و هر اتفاقی رخ دهد روابط عمومی باشگاه اعلامی کند. با این حال وقتی کمالوند استعفا داد و در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد دیگر به این باشگاه برنمی‌گردد ما چه کار می‌توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: کمالوند برای تیم ما زحمت کشیده و در بدترین شرایط تیم را اداره کرده است. از قبل به ما گفته بود می‌خواهد برود. با این حال کادر فنی او هنوز مانده و کار تیم را انجام می‌دهد. از طرفی ما با او صحبت‌هایی کردیم و ۲۴ ساعت فرصت دادیم که برگردد، ولی نپذیرفت. او مربی بزرگی است. دوست داشتیم با او کار کنیم، ولی به طور قطعی اعلام کرد که دیگر نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با اشاره به مذاکره با برخی مربیان در تهران تاکید کرد: مشتاق بودیم همچنان با کمالوند کار کنیم، اما او نپذیرفت. با چند سرمربی صحبت کردیم. برخی شرایط تیم ما را نمی‌پذیرند و برخی فاکتور‌های دیگری دارند. قطعا تصمیم خوبی می‌گیریم و شرایطی فراهم می‌کنیم که تیم در لیگ برتر بماند. سرمربی نامداری می‌آوریم که با مربیان بزرگ دنیا و مربیان خوب داخلی کار کرده باشد و بتواند تیم را سروسامان دهد.

مرادی در مورد اظهارات برخی بازیکنان در مورد جدایی از تیم پارس جنوبی گفت: تمام بازیکنان با تیم قرارداد دارند. باشگاه پارس جنوبی تا الان به تعهدی که به بازیکنان داشته پایبند بوده است. هیچ مشکلی از این بابت نداریم و بازیکنی چیزی در مورد جدایی به ما نگفته است.

وی با اشاره به نداشتن حق امضا برای عقد قرارداد با سرمربی جدید تصریح کرد: درست است من حق امضا ندارم، ولی تا الان کار‌های تیم را انجام دادم پس نگران امضا کردن من نباشید. هیئت مدیره و مدیرعامل نداریم، ولی با هماهنگی کار‌ها را انجام می‌دهیم. ما در حال حل مشکلات هستیم. کارگروهی تشکیل دادیم که مشکلات را حل کنیم. به هر کسی تعهد و بدهی داریم باید پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تا قبل از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات مشکل را حل کنیم. روز گذشته (یکشنبه) تمام وقتم را صرف جلساتی کردم که مشکل تیم پارس جنوبی حل شود. سعی ما این است مشکل را حل کنیم. رایزنی‌هایی را با فدراسیون فوتبال انجام دادیم. با وزارت نفت هم مذاکراتی داشتیم و راهکار‌هایی پیدا کردیم که کمک بگیریم. وزارت نفت به ما کم لطفی نکرده و تا الان هم با کمک‌های وزارت نفت است که تیم سرپا مانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *