رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید بر بررسی طرح نگین پایتخت در شورای شهر/ شهرداری بدون هماهنگی با میراث فرهنگی به منطقه 12 ورود نکند

11:46 - 09 تير 1394
کد خبر: ۵۷۴۱۰
خبرگزاری میزان: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا ضمن تاکید بر ارائه طرح نگین پایتخت از سوی شهرداری به این شورا به منظور بررسی در کمیسیون های تخصصی نسبت به این که شهرداری به منطقه 12 تنها با هماهنگی میراث فرهنگی ورود کند، تاکید کردند.
تاکید بر بررسی طرح نگین پایتخت در شورای شهر/ شهرداری بدون هماهنگی با میراث فرهنگی به منطقه 12 ورود نکندبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان محمد حقانی در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 12 تهران خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان انضباط اجتماعی و نگین پایتخت نیز مشهور است.

تجربه خاک سفید را فراموش نکنید

حقانی با اشاره به این که تهران تجربه خاک سفید را دارد، بیان کرد: شهرداری نیت خیر دارد و می خواهد زندگی را به این منطقه تاریخی بازگرداند، اما خواهش بنده از شهردار این است با توجه به تذکر قبلی که داده ام طرح را در صحن شورا مطرح کنند و بدون نظر سازمان میراث فرهنگی به این منطقه وارد نشود.

لزوم حضور رئیس کمیسیون اجتماعی درکارگروه نگین پایتخت

در ادامه مرتضی طلایی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری در جلسه های مربوط به حوزه کالبدی حضور داشته اند، گفت: درخواست می کنم رئیس کمیسیون اجتماعی شورا نیز به کارگروه انضباط شهری دعوت و طرح نیز به شورا جهت بررسی در کمیسیون های تخصصی ارائه شود.

طلایی تاکید کرد: این طرح می تواند موفق باشد، دقت داشته باشید به دلیل نبود تعامل به چالش کشیده نشود.

دیده‌بان‌های شهری دغدغه دارند

در ادامه سالاری با اشاره به این که به طور قطع با رویکرد شهرداری در اجرای طرح موافق هستیم، تاکید کرد: اما دیده بان های شهری دغدغه دارند لذا این موضوع با تمام ابعادش باید در شورا بررسی شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: در صورت ارائه توضیح درباره این طرح در شورا طرح با سرعت پیش می رود، توجه داشته باشید که در حال حاضر شورا جواب روشنی برای رسانه ها و مردم ندارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *