بیش از 2.5 میلیون دانلود از اپلیکشن های همراه اول از ابتدای اردیبهشت تاکنون

13:13 - 08 تير 1394
کد خبر: ۵۷۲۶۰
خبرگزاری میزان : در مراسم برگزیدگان مسابقات برنامه نویسی «اپ تلنت 2015» عنوان شد: اپلیکیشن های مورد حمایت همراه اول از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری تاکنون بیش از 2.5 میلیون دانلود داشته اند.
به گزارش به نقل از ایرنا ، مراسم اختتامیه مسابقات برنامه نویسی «اپ تلنت 2015» با حضور برگزارکنندگان، شرکت کنندگان، اسپانسرها و نفرات برتر، در پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار شد..

سرپرست اداره کل خدمات ارزش افزوده شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه اپلیکیشن های مورد حمایت همراه اول از ابتدای اردیبهشت تاکنون بیش از 2.5 میلیون دانلود داشته اند، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با حمایت از برنامه نویسان این دست برنامه های کاربردی، آنها را به مرحله تجاری برسانیم.

محمدرضا سوهانیان افزود: همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور کشور، خود را در این زمینه متولی می داند تا به پیشرفت چنین شرکت هایی کمک کند.

وی خطاب به برنامه نویسان گفت: به همراه اول نزدیک تر باشید؛ زیرا مخاطبان ما جدی تر هستند و همراه اول خود را در این زمینه مسؤول می داند.

سوهانیان سرمایه گذاری همراه اول در توسعه شبکه 3Gو 4G را بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: این موضوع به پیشرفت اپلیکیشن ها نیز کمک می کند.

وی افزود: همراه اول تعهد خود را در زمینه توسعه باند پهن انجام می دهد و امیدواریم تا انتهای سال تمام شهرهای کشور تحت پوشش شبکه 3G و شهرهای بزرگ تحت پوشش نسل 4 قرار گیرند.

شناسایی نیازهای جامعه و ارائه برنامه های کاربردی تلفن همراه جهت برآورده کردن این نیازها، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات مالی و فرهنگی، جلب توجه اقشار دانشگاهی به فعالیت در حوزه برنامه نویسی موبایل، گردآوری متخصصان حوزه تلفن همراه برای به اشترا ک گذاری تجربیات و دانش، افزایش توان رقابت تیم ها و افراد به ویژه تیم های دانشجویی برای ارائه نرم افزارهایی با توان رقابت بین المللی و حمایت مالی و معنوی از آثار برگزیده از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان شده است.

اپ تلنت 2015 متشکل از چهار بخش «آزاد»، «ارتباطات»، «تجارت موبایلی» و «ایده ها» برگزار شد و در داوری برنامه ها معیارهایی همچون میزان نورآوری برنامه، نحوه تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، نحوه پیاده سازی، کارایی برنامه، تجربه کاربری، کیفیت و جذابیت ظاهری محصول، مدل درآمدی برنامه و قابلیت تجاری سازی محصول مورد توجه قرار گرفت.

در انتهای مراسم از برگزیدگان هر کدام از چهار بخش تقدیر شد به طوری که نفرات اول بخش ارتباطات و تجارت موبایلی هر کدام 10 میلیون تومان، نفرات اول بخش های آزاد و ایده ها هر کدام 5 میلیون تومان و نفرات دوم تا سوم تمام بخش ها یک میلیون تومان دریافت کردند.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *