رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسته حمایتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صادرات/ برگزاری جلسه شورای عالی فضای مجازی؛ آخر مردادماه

13:34 - 07 تير 1394
کد خبر: ۵۷۰۶۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به تصویب بسته حمایتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صادرات، گفت: جلسه شورای عالی فضای مجازی آخر مرداد ماه تشکیل می‌شود، البته هنوز دستور جلسه آماده نشده است.
به گزارش گروه اجتماعی ، سورنا ستاری در بازدید از شرکت نرم‌افزاری پیام‌آسا اظهار کرد: به صورت دوره‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید می‌کنیم تا مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری کنیم. در حال حاضر براساس تدابیر اندیشیده شده تسهیلاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صادرات تصویب کرده‌ایم که به صورت یک بسته حمایتی به آنها تعلق می‌گیرد. ما حتی بحث خدمت سربازی را برای افراد فعال شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب تسهیلات در نظر گرفته ایم.

وی افزود: در حال حاضر در حوزه فناوری اطلاعات رتبه بدی نداریم ولی در حوزه مخابرات بازارها را از دست داده‌ایم و امیدواریم با برنامه‌های جدید دوباره بازارها فعال شوند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان این مطلب که شبکه‌های اجتماعی نیز علوم انسانی مرتبط با IT است که باید در این حوزه نیز تجاری‌سازی داشته باشیم، تصریح کرد: جلسه شورای عالی فضای مجازی آخر مرداد ماه تشکیل می‌شود ولی هنوز دستور جلسه آماده نشده است.


انتهای خبر/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *