شعبانی‎بهار: تمامی منابع را برای کسب سهمیه المپیک صرف تیم ملی ریکرو کردیم

10:59 - 26 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۸۴۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
غلامرضا شعبانی‎بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تمامی منابع را مستقیم و به صورت مرتب صرف تیم ملی ریکرو کردیم.

غلامرضا شعبانی‎بهار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی پیش از اعزام تیم‌های ملی تیراندازی با کمان به رقابت‎های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیای تایلند در دو بخش ریکرو و کامپوند اواخر ماه جاری برگزار می‎شود. این رقابت‎ها در بخش ریکرو حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را نیز دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تیم ملی کشورمان در رشته ریکرو با ۸ ورزشکار شامل ۴ مرد و ۴ زن راهی این پیکار‌ها خواهد شد. همچنین در رشته کامپوند هم با ۳ زن و ۳ مرد با حریفان خود پیکار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه تا به این لحظه موفق به کسب سهمیه المپیک نشده‎ایم، گفت: کاروان تیراندازی با کمان ایران در المپیک ۲۰۱۲ با دو ورزشکار شرکت کرد. همچنین در المپیک ۲۰۱۶ با یک ورشکار راهی این بازی‎ها شدیم. برای این دوره هم ناامید نیستم و امیدواریم با دو ورزشکار به توکیو ۲۰۲۰ برویم البته باید دید چه اتفاقاتی در جریان مسابقات رقم می‎خورد.

شعبانی‎بهار یادآور شد: برای حضور در این مسابقات و کسب سهمیه المپیک، تمام تلاش خودمان را انجام داده‎ایم. بیش از ۱۵ اردوی تدارکاتی در شهر‌های تهران، کیش و گوانگژوی چین برگزار و در مسابقات مختلف داخلی و خارجی حضور پیدا کردیم. در مجموع برای تیم ملی ریکرو کم نگذاشتیم و هر آن چیزی که بود را در طبق اخلاص گذاشتیم.

وی با بیان اینکه تمامی منابع را مستقیم و به صورت مرتب صرف تیم ملی ریکرو کردیم، اظهار داشت: رکورد‌هایی که ورزشکاران طی این مدت از خود به جای گذاشته‎اند، خوب است. تمامی ورزشکاران ما در شرایط آرمانی هستند و امیدواریم که با دست پر به ایران برگردیم. تلاش ورزشکاران تیم ملی و مسئولان فدراسیون این بوده است که تیراندازی با کمان ایران در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: البته این پایان کار ما نخواهد بود و مسابقات قهرمانی جهان آلمان را نیز به عنوان آخرین رویداد کسب سهمیه پیش رو خواهیم داشت. البته امیدوارم که در رقابت‎های قهرمانی آسیا کسب سهمیه کرده و کار به پیکار‌های قهرمانی جهان کشیده نشود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *