کسب رتبه اول ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در تامین اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی

17:53 - 25 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۸۳۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در جذب و تخصیص اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مرتبط با تعمیر و تجهیز رتبه نخست کشور را کسب کند.
کسب رتبه اول ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در تامین اعتبارات طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، دکتر خدائیان، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش مدیران ستادی واستانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تلاش‌های سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت موفقیت در جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی مرتبط با تعمیر و تجهیز با اهداء لوحی، تقدیر کرد.

براساس این گزارش، در همایش مدیران ستادی و استانی که ۲۲ و ۲۳ آبان ماه سالجاری در تهران برگزار شد در بررسی وضعیت جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی ثبت اسناد و املاک استان‌ها، ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شاخص‌های ارائه شده، حائز رتبه نخست دربین استان‌های کشور شد.

این اداره کل توانسته است در سال ۹۷ با تعمیر و تجهیز ساختمان‌های ثبت اسناد و املاک استان و واحد‌های ثبتی تابعه رتبه اول کشوری را در تامین اعتبارات طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی مرتبط با تعمیر و تجهیز به خود اختصاص دهد.

در سال ۹۷ میزان اعتبار ابلاغ شده از محل اعتبارات طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی به ثبت اسناد و املاک استان حدود ۱۲۵۰۰ میلیون ریال بوده است که با تلاش و پیگیری مستمر این اداره کل توانست ۱۰۰ درصد اعتبار ابلاغ مصوب شده را جذب کند و تخصیص داده شود.
 
  • بیشتربخوانید:
  •  وصول بیش از ۷ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در شش ماهه امسال


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *