جراحی‌های بینی زیر "میکروسکوپ" می‌رود

11:57 - 04 تير 1394
کد خبر: ۵۶۵۴۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجله تصویری"میکروسکوپ" با هدف بررسی و حفظ سلامت مردم، جمعه‌ها ساعت 23:15 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ،مجله تصویری"میکروسکوپ" که با هدف بررسی و حفظ سلامت مردم، جمعه‌ها ساعت 23:15 پخش می‌شود، موضوع جراحیهای زیبایی بینی را در فصل اول خود به طور کامل بررسی کرد و اکنون در فصل دوم این برنامه زیبایی‌های دندان بررسی و تحلیل خواهد شد.
 
این برنامه "میکروسکوپ" در قسمت اول فصل دوم میزبان دکتر جمیلیان است و در خصوص زیبایی دندان و دندانپزشکی مباحثی را مطرح و بررسی خواهد کرد.
 
گفتنی است برنامه تلویزیونی"میکروسکوپ"بنا به ضرورت سلامت جامعه و توجه به این مهم در نظر دارد با توجه به سوژه‌های تاثیرگذار در جامعه، راهکارهایی برای درمان انواع بیماری‌ها و مقابله با آنها ارائه دهد.

ارتقاء و آگاهی مردم در حوزه سلامت از دیگر اهداف این برنامه به شمار می‌رود و درمان و سلامتی جامعه، پیشگیری از بیماری، نحوه انتخاب صحیح پزشک و بررسی معضلات بیماران در جامعه از جمله رویکردهای مهم این برنامه است.
 
فصل دوم "میکروسکوپ" نیز به تهیه‌کنندگی مجید یوسفی،کارگردانی یوسف دانش صدیق و اجرای فائزه نعمتی جمعه ها ساعت 23:15 پخش می‌شود.

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *