قطار‌های رجا در طرح "میلاد" ۳۰ درصد تخفیف می‌دهند

14:09 - 14 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۵۱۹۲
شرکت رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطار‌های این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند.

قطار‌های رجا در طرح به گزارش گروه فضای مجازی ،رضا عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش ۱۹ لغایت ۲۴ آبان ماه سال جاری - مصادف با هفته وحدت- است، اظهار کرد: در قالب طرح مذکور، به مسافران با نام مبارک "محمد"، "صادق" و "محمد صادق" که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

وی افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچگونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده ادامه داد: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند: محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.

معاون اجرایی شرکت رجا کانال‌های فروش این شرکت را شامل سایت رجا، فروش تلفنی ۱۵۳۹ و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش، ساعت و برنامه حرکت قطار‌ها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir می‌توانند از اقصی نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *