رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وخامت وضعیت مالی آمریکایی ها پس از به روی کار آمدن ترامپ

12:42 - 15 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۵۰۲۳
نظرسنجی فایننشال تایمز و بنیاد پیتر جی پترسون از بدتر شدن وضعیت مالی آمریکایی ها پس از به روی کار آمدن دونالد ترامپ خبر می دهد.
۲ سوم از رای دهندگان آمریکایی بر این باورند بعد از به روی کار آمدن ترامپ اوضاع مالی بدتر شده استبه گزارش گروه بین الملل ، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۲ سوم رای دهندگان آمریکایی گفته اند که از زمان به روی کار آمدن دونالد ترامپ، اوضاع مالی خانواده‌ها بهتر نشده است.

این نظرسنجی که در ماه اکتبر از سوی فایننشال تایمز و بنیاد پیتر جی پترسون صورت گرفته، نشان می‌دهد که ۳۱ درصد از رای دهندگان آمریکایی از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ هیچ تغییری در وضعیت مالی آن‌ها ایجاد نشده و اوضاع مالی بدتر شده است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد تنها یک سوم از رای دهندگان یعنی ۳۵ درصد گفته اند که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور اوضاع مالی آن‌ها را بهتر کرده است.

داده‌های اقتصاد کلی آمریکا رشد تولید ناخالصد داخلی این کشور را طی ۳ ماه اخیر ۱.۹ درصد نشان می‌دهد. دونالد ترامپ بار‌ها از سود‌های ثابت بازار سهام حمایت کرده است. این در حالی است دونالد ترامپ روز دوشنبه در صفحه توییتر شخصی خود نوشته که بازار بورس به رکورد بالایی رسید.

از سوی دیگر جنگ تجاری مدام ترامپ با کشور چین و کمک مالی گسترده به کشاورزان که با چین دومین اقتصاد بزرگ جهان تجارت می‌کنند، باعث شده است تا با انتقاد‌های بسیاری رو به رو شود.

۴۵ درصد از رای دهندگان بر این باورند که سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به اقتصاد آمریکا آسیب رسانده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *