رشد سرمایه گذاری در پسکرانه بنادر با تجهیز ناوگان حمل ونقل

12:19 - 24 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۹۳۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تجهیز ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده‌ای می‌تواند باعث رشد سرمایه گذاری در پسکرانه بنادر کشور شود.

رشد سرمایه گذاری در پسکرانه بنادر با تجهیز ناوگان حمل ونقلبه گزارش گروه اقتصاد ، سید حسین معروف اظهار کرد: پسکرانه بنادر قابلیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری دارد از این رو با تجهیز ناوگان حمل ونقل به خصوص ریلی و جاده‌ای می‌توان شاهد جذب سرمایه گذار در پسکرانه بنادر بود.

وی تاکید کرد: نیاز به سرمایه گذاری در تمامی حوزه ها، از جمله از بندری، دریایی و پسکرانه‌ای احساس می‌شود از این رو در شرایط کنونی در حوزه خلیج فارس باید به زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی توجه بیشتری شود.

عضو اتاق بازرگانی بوشهر گفت: تاکنون شاهد توسعه بنادر جنوب کشور بوده ایم حال وقت آن رسیده که بر روی توسعه حمل و نقل دریایی تمرکز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های متعددی توانایی سرمایه گذاری در حوزه بندری و دریایی در کشور را دارند، اما کلید اصلی جذب و تشویق این افراد و شرکت‌ها برای حضور و فعالیت، اعتماد سازی از سوی سازمان بنادر است.

معروف با بیان اینکه سیاست‌های تعرفه‌ای سازمان بنادر باید بر اساس شرایط و متناسب با خدمات ارائه شده در بندر تعیین شود، گفت: اگر افراد از حسن انجام خدمات بندری مطمئن باشند، رویکرد آن‌ها نیز نسبت به فعالیت در بنادر مثبت خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *