بازیگر سریال پایتخت با دو فیلم راهی جشنواره فجر می‌شود/نخستین همکاری بهرام افشاری و حامد بهداد

8:30 - 22 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۱۵۴
بهرام افشاری طی سالهای گذشته توانسته به عنوان یکی از بازیگران خوب در تمامی ژانر مبدل شود، حال این بازیگر جوان با دو فیلم تازه راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده تا بار دیگر بتواند شانس خود برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره را بیازماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بهرام افشاری بدون شک یکی از بلند قامت‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است، بازیگری که سالها در تئاتر فعالیت داشته و طی سالهای جاری حضور پررنگتری در عرضه تصویر داشته است. 

مرد بالشی، می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد، ماکوندو، دیابولیک: رومئو و ژولیت، روی خوش مهتاب، تهران زیر بال فرشتگان، کامنت، جوجه تیغی، هاروی و دن کامیلو از جمله آثار درخشانی هستند که افشاری در تئاتر از خود به یادگار گذاشته است. 

وی طی سالهای پیش حضور جسته و گریخته ای در عرصه سینما داشت اما هیچگاه نتوانست به عنوان یکی از بازیگران محبوب سینما شناخته شود، اما این اتفاق دلیل بر توقف افشاری نبود، شاید قد بلند او از وی بازیگری سخت برای حضور در قاب دوربین می ساخت اما افشاری با این مساله هم کنار آمد و راه موفقیت را به خوبی طی کرد.

//////////////////

افشاری در اولین بازیگری خود به طور حرفه ای در فیلم های «عصبانی نیستم» و فیلم «لانتوری» درمشیان درخشید و دیده شد اما حضور وی در این فیلم محدود بود تا اینکه بالاخره توانست با ایفای نقش در سریال پایتخت به محبوبیتی عمومی برسد. محبوبیتی که از وی چهره ای خندان و خوشحال در سینما و تلویزیون ساخت. 

حال افشاری جا پای خود را در سینما و تلویزیون سفت کرده و توانسته به عنوان یکی از بازیگران خوب در تمامی ژانر مبدل شود، حال این بازیگر جوان با دو فیلم تازه راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده تا بار دیگر بتواند شانس خود برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره را بیازماید. 

https://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/sag-band.jpg

سگ بند

فیلمبرداری دومین فیلم مهران احمدى با نام «سگ بند(یکی از فنون کشتی پهلوانی)» تهيه كنندگى محمد حسین قاسمى دیروز آغاز شد.

مهران احمدی که سابقه ساخت یک فیلم کمدی با نام مصادره را در کارنامه دارد برای فیلم دوم خود نیز به سراغ ساخت یک کمدی دیگر با تیم بازیگری جدید رفت.  امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح و مهران احمدی بازیگران «سگ بند» هستند. به احتمال زیاد احمدی قصد دارد فیلمش را برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

براساس آخرین اخبار «سگ بند» باری دیگر فضایی کاملاً کمدی با حال و هوایی همچون مصادره ساخته خواهد شد، هنوز درباره سایر بازیگران و یا بازیگران زن این فیلم سینمایی صحبتی به میان نیامده اما این اثر تلاشی دیگر از مهران احمدی برای حضور در فجر خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

//////////////////

راند چهارم

فیلم سینمایی «راند چهارم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته، با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید شده است.

بهرام افشاری در این فیلم سینمایی با حامد بهداد همبازی شده است، این نخستین همکاری این دو بازیگر به حساب می آید. ریحانه پارسا به عنوان نقش اصلی زن، حضورش در این فیلم قطعی شده است.

روزبه رایگا به عنوان مدیر فیلمبرداری، علی نوابی به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان و امید گلزاده به عنوان طراح گریم از جمله عوامل پشت دوربین فیلم «راند چهارم» هستند که به احتمال زیاد نام آن تغییر خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *