رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشن‌های ۲۵۰۰ ساله بزرگترین دهن‌کجی به اسلامگرایان

9:22 - 21 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۱۰۶
صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی درباره جشن‌های ۲۵۰۰ ساله به این شرح منتشر کرد:شاه با این جشن‌ها می‌خواست پیوند تاریخ ایران را با اسلام قطع کند و از طریق شکوه و عظمت بخشیدن به ایرانِ پیش از اسلام، به طور غیر‌مستقیم القا کند که اسلام مفاخر و عظمت ایران را بر باد داده است!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان پستی درباره جشن‌های ۲۵۰۰ ساله به این شرح منتشر کرد:

«جشن‌های به اصطلاح دو هزار و پانصدمین سال برپایی شاهنشاهی ایران، بزرگترین دهن‌کجی به اسلامگرایان و نهضت اسلامی بود.
شاه با صرف مبالغ میلیونی برای این جشن‌ها و تجمّل و اسرافِ وصف‌ناپذیری که با آن همراه بود، دل همه‌ی کسانی را به درد آورد که غم گرفتاری ملّت را می‌خوردند؛ ملّتی که برای لقمه‌ای نان در رنج بود و از ابتدایی‌ترین شرایط و مستلزمات زندگی امروزی  مانند آب آشامیدنی، برق، راه اسفالته، خدمات بهداشتی و آموزشی محروم بود.


ضمناً شاه با این جشن‌ها می‌خواست پیوند تاریخ ایران را با اسلام قطع کند و از طریق شکوه و عظمت بخشیدن به ایرانِ پیش از اسلام، به طور غیر‌مستقیم القا کند که اسلام مفاخر و عظمت ایران را بر باد داده است!


نکته‌ی خنده‌آور و در عین حال گریه‌آور این بود که هیات‌های بسیاری از کشور‌های عربی در این جشن‌ها شرکت کردند و به خاطر یک چنین توهین بزرگ به اسلام و به فتح اسلامی و به هر آنچه به تاریخ اعراب و جهان عرب مربوط می‌شود، به شاه تبریک گفتند!
بله، اسلامگرایان همه‌ی تلاش خود را به کار بستند تا برنامه‌ی این جشن‌ها را بر‌ملا کنند و ارقام پول‌هایی را که خرج آن شده بود، افشا سازند.»

جشن‌های ۲۵۰۰ ساله بزرگترین دهن‌کجی به اسلامگرایان

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: جشن تحلیل 2500 ساله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *