رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم افطاری جبهه پیروان 9 تیرماه برگزار می‌شود/ ارائه گزارش روتین باهنر از فعالیت‎های انتخاباتی به جامعتین

8:47 - 01 تير 1394
کد خبر: ۵۵۷۹۷
خبرگزاری میزان: عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:‌ طبق روال سال گذشته مراسم افطاری جبهه پیروان امسال نیز با حضور تشکل‌های زیرمجموعه این تشکل در نهم تیرماه برگزار می‌شود.
بماند برای آقای گل‌محمدی/مراسم افطاری جبهه پیروان 9 تیرماه برگزار می‌شود/ ارائه گزارش روتین باهنر از فعالیت‎های انتخاباتی به جامعتین

احمد کریمی اصفهانی عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره آخرین فعالیت‌های این تشکل پیرامون حضور در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در حال حاضر تمامی برنامه‌های جبهه پیروان برای ورود به انتخابات مجلس دهم به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده در حال انجام است و ما امیدواریم با اتخاذ یک رویکرد مبتنی بر وحدت بتوانیم در انتخابات آینده در مجموعه اصولگرایی وارد عمل شویم.

وی با اشاره به همکاری منسجم جبهه پیروان با جامعتین افزود: گزارش کاری و عملکرد جبهه پیروان به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم به صورت دقیق و روتین از سوی محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان به جامعه روحانیت مبارز ارائه می‌شود تا در این مسیر از نظرات مشورتی روحانیون به دقت تمام استفاده شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار تصریح کرد: ما درصدد هستیم در مسیر ورود به انتخابات از نظر روحانیت و علما در رویکرد کاری خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: به منظور انجام هماهنگی‌ها و همچنین اتخاذ یک رویکرد مشخص جبهه پیروان خط امام و رهبری در آینده نزدیک به دیدار آیت‌الله یزدی و موحدی کرمانی خواهد رفت تا به مانند انتخابات گذشته از نظرات مشورتی آنها استفاده کند.


برچسب ها: میزان کریمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *