خدمات آیت‌الله آملی لاریجانی در خور تقدیر است

15:37 - 31 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۷۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: دستگاه قضایی کشور در سال‌های اخیر به خصوص از زمان حضور آیت‌الله آملی لاریجانی در ریاست این قوه توانسته است در جهت حل مشکلات قضایی کشور و همچنین پیگیری مطالبات مردم و برخورد با مفاسد اقتصادی به بهترین شکل ممکن وارد عمل شود.
بماند برای آقای گل‌محمدی/قوه‌قضائیه در سال‌های اخیر رویکرد قابل قبولی را در برخورد با مفاسد اتخاذ کرده است/ خدمات آیت‌الله لاریجانی در خورد تقدیر است

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره عملکرد قوه‌قضائیه اظهار کرد: دستگاه قضایی کشور در سال‌های اخیر به خصوص از زمان حضور آیت‌الله آملی لاریجانی در ریاست این قوه توانسته است در جهت حل مشکلات قضایی کشور و همچنین پیگیری مطالبات مردم و برخورد با مفاسد اقتصادی به بهترین شکل ممکن وارد عمل شود.

وی افزود: ارتباطات قوه‌قضائیه در طی مدت سپری شده با علما، روحانیون و مراجع بسیار افزایش پیدا کرده به گونه‌ای که این رویه در کاهش وقوع جرم در کشورمان تاثیر بسزایی داشته است روندی که به طور حتم ادامه آن مسیر موفقیت این قوه را نسبت به گذشته افزایش خواهد داد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: تسریع بخشی به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، برخورد با متهمان و مجرمان به دور از هرگونه اعمال نظر و پیگیری پرونده‌های کلان اقتصادی به طورحتم از مهمترین موفقیت‌های قوه‌قضائیه در دوران ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی محسوب می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه انتظار می‌رود قوه‌قضائیه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز با دقت و درایت نظر بیشتری وارد عمل شود گفت: برخورد قاطعانه قوه‌قضائیه با مفاسد اقتصادی از نقاط قابل اهمیتی در این دستگاه محسوب می‌شود که درخور تقدیر است.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم دستگاه قضایی کشور با همکاری سایر دستگاهها از جمله قوه مجریه و مقننه با اتخاذ یک رویکرد مشخص در زمینه حل مشکلات مردم و تحقق مطالبات آنها به خصوص در امور قضایی با دقت نظر بیشتری وارد عمل شود و در راستای رسیدگی به روند بررسی پرونده‌های قضایی با سرعت بیشتری وارد عمل شود.


برچسب ها: میزان اکرمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *