استیماچ برای تطبیق با ما به زمان و ابزار نیاز داشت

13:13 - 31 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: مدیرعامل استقلال معتقد است مربی خارجی نیاز به زمان و ابزار دارد تا با تیم و شرایط ایران منطبق شود.
به گزارش ، بهرام افشارزاده پس از معرفی مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و منتفی شدن حضور استیماچ گفت: من چه زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم و چه بعد از آن همیشه به مربیان با دانش و اساسا علم روز احترام می گذاشتم و از آن حمایت می کردم. بعد از جدایی قلعه نویی ما به دنبال گزینه های مختلفی جهت حضور در استقلال بودیم و با توجه به جمع بندی ها به چند گزینه خارجی رسیدیم و از این میان از استیماچ خواستیم به تهران بیاید و با او در دو روزی که در ایران بود جلسات مناسبی برگزار کردیم. در ادامه نظرات یکدیگر را جویا شدیم و مذاکرات خوبی هم داشتیم اما باید قبول کنیم که مربی خارجی نیاز به زمان و ابزار دارد تا با تیم و شرایط ایران منطبق شود.
وی با دفاع از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال بیان کرد: از همین جا به هواداران استقلال می گویم نگران نباشند چراکه ما به دنبال بستن تیمی هستیم که برای قهرمانی می جنگدد و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف فروگذاری نمی کنیم.
مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه شرطی برای مظلومی گذاشته شده، اظهار کرد: تنها خواسته من از سرمربی جدید استقلال این است که با تمام وجود و با قدرت تمام به دنبال جلب نظر هواداران و خواسته‌های آنها باشد. او باید بتواند هواداران را به خواسته‌هایشان برساند و البته خودم هم هر کمکی که بتوانم در این راه به او می کنم.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *