هیچ مشکلی در آبرسانی به زوار نداریم

10:02 - 14 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۹۲۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از انجام تمهیدات لازم و آمادگی کامل این شرکت برای تامین آب شرب بهداشتی مورد نیاز زائران و نصب انشعاب آب جهت موکب‌ها خبر داد.

هیچ مشکلی در آبرسانی به زوار نداریمبه گزارش گروه فضای مجازی،علیرضا تخت‌شاهی گفت: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات و آبرسانی به زوار انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

وی درباره مهمترین خدمات در نظر گرفته برای این ایام نیز افزود: ارائه خدمات آب و فاضلاب به دو اردوگاه احداث شده توسط هلال احمر در قصرشیرین و خسروی با ظرفیت ۱۰ هزار نفر از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه از آبرسانی به شش پارکینگ احداث شده در قصرشیرین و خسروی و همچنین آبرسانی به موکب‌های مستقر در محدوده شهر‌های مسیر زوار از کنگاور تا خسروی خبر داد.

به گفته تخت‌شاهی، بیش از ۳۵ تانکر و مخزن آب ثابت و سیار نیز برای طول مسیر اربعین در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو دستگاه بسته‌بندی آب با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار بسته نیز برای این ایام فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه با اشاره به ارتقا و بروزرسانی ایستگاه پمپاژ سراب گرم جهت ارائه خدمات آبرسانی بهتر به شهر قصرشیرین و خسروی، یادآور شد: دیزل ژنراتور برق اضطراری جهت سرابگرم نیز تعبیه شده است.

وی کنترل، رفع عیب و اورهال خط انتقال آب از مسیر سرابگرم سرپل ذهاب به خسروی به طول ۴۵ کیلومتر را نیز از دیگر اقدامات این شرکت برای تامین آب مناسب ایام اربعین برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *