"امین حیایی"مهمان برنامه امشب "ثانیه ها" می‌شود

11:04 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: شنبه شب 30 خرداد ماه "امین حیایی" مهمان برنامه "ثانیه ها" خواهد شد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، سهیل سلیمانی با اشاره به نبود "علیرضا خمسه" به عنوان مجری "ثانیه ها"گفت: علیرضا خمسه به دلیل حضور در "پایتخت4" نمی تواند با ما همکاری کند و "داریوش کاردان" را جایگزین وی کردیم.
 
وی ادامه داد: به دلیل اینکه در سری جدید سبک و فرم مسابقه "ثانیه‌ها" را تغییر دادیم، هر شب از حضور یک چهره سینمایی و تلویزیونی در برنامه بهره خواهیم برد.

امیرحسین رستمی اولین چهره‌ای بود که شب اول ماه مبارک رمضان در"ثانیه‌ها" حضور داشت. همچنین شنبه شب 30 خرداد ماه" امین حیایی" در برنامه حضور خواهد داشت و یکشنبه شب در قسمت چهارم از "ثانیه‌ها" میزبان خانم فلور نظری خواهیم بود.
 
کارگردان "ثانیه‌ها" بار دیگر به تغییر مجری برنامه‌اش اشاره کرد و یادآور شد: دوست داشتیم حضور "علیرضاخمسه" به عنوان مجری در "ثانیه‌ها" ادامه پیدا کند اما هم به خاطر تغییراتی که در کار داشتیم و هم حضور وی در "پایتخت" می‌طلبید که مجری برنامه را تغییر بدهیم.
 
کارگردان مسابقه رمضانی "ثانیه‌ها" افزود: ضبط "ثانیه‌ها" که از روز چهارشنبه  27 خردادماه  شروع شده است، همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم تا اواسط ماه مبارک رمضان مشغول تصویربرداری باشیم چراکه مسابقه را قسمت به قسمت ضبط می‌کنیم.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *