رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قلعه‌نویی: این زیباترین دربی بود که تاکنون دیده‌ام/ گل ذوب‌آهن صد درصد آفساید بود

20:06 - 12 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۴۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: من دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما این دربی زیباترین بود.

به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در پی پیروزی ۲ بر صفر عصر امروز (جمعه) شاگردانش مقابل ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم. نه فقط به اصفهان، بلکه به تمام فوتبال ایران باید تبریک بگویم. بازی پاک و فوتبال زیبایی بود و این بازی همه چیز داشت. تماشاگران دو تیم هم به هم دیگر احترام گذاشتند.

*من دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما این دربی زیباترین بود. ذوب‌آهن هم این شانس را داشت که برنده باشد و ما هم خوب بازی کردیم.

*ذوب‌آهن نیمه اول را بهتر بازی کرد و شروع خوبی داشت. ما دفاع چپ هم نداشتیم و سعید آقایی و شایان مصلح مصدوم شدند و آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم توانستیم خوب عمل کنیم و دو گل بزنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

*ذوب‌آهن در مواقعی قدرتش را به ما دیکته و کار‌های تاکتیکی آنها ما را مجبور به عقب‌نشینی می‌کرد. از تمام بازیکنانم به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم.

*به منصوریان هم تبریک می‌گویم. جای تیم او اینجای جدول نیست و در خیلی باز‌ی‌ها لیاقت آن‌ها برد بوده است. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که در این بازی پیروز شدیم.

*از زمین بازی گله‌مندم، چون نتوانستیم کار‌های تاکتیکی‌مان را اجرا کنیم. در ورزشگاه آزادی خوب بازی کردیم و از کومان که پرسیدم، می‌گفت در تمام مدت بازی حس می‌کند روی چمن لیز می‌خورد.

*تیم ما چند مدل بازی می‌کند و از شرایط بازی راضی هستم، اما یک مقدار در سال‌های گذشته انتقال ما خیلی سریع بود. اکنون همه چیزمان خوب شده، اما گاهی به انتقال سریع که نیاز داریم، رعایت نمی‌شود.

*وحید هاشمیان مربی خوبی است و تبریک می‌گویم که فوتبال ایران مانند او دارد. امثال هاشمیان هرچقدر به فوتبال ایران نزدیک شوند، به فوتبال ما کمک می‌کنند. امیدوارم او سلسله کار‌های مربیگری را طی کند و سرمربی شود.

*حضور مربیان تیم ملی در لیگ برتر، باعث می‌شود بازیکنان انگیزه پیدا کنند. این یعنی لیگ دیده می‌شود و وقتی لیگ دیده می‌شود، بازیکنان انگیزه می‌گیرند.

*ما یک بازیکن داریم که اسم آن سپاهان است. همه بازیکنان در ترکیب تیم به وظایف خود عمل می‌کنند و امیدوارم به بهترین شکل وظایف‌شان را انجام بدهند. امید نورافکن مقابل دفاع ما خیلی خوب کار می‌کند.

*گل ذوب‌آهن صد درصد آفساید بود. چون وسط راه توپ به بازیکن ذوب‌آهن خورد. در نیمه اول دو سه صحنه دیدیم که روی پای کی‌روش و کیانی خطا شد.

*قشر داوری مظلوم است، یک فوتبالیست یا مربی میلیاردی می‌گیرند، اما داروان ما با عشق خود داوری می‌کنند. بنیادی‌فر یک معلم است و در داوری هم معلمی می‌کند. داوران ما باید افزایش دستمزد داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *