باند سرقت مسلحانه طلاجات در شرق استان کرمان متلاشی شد/ کشف ۱۰۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه در بم

10:21 - 12 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۳۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ضیاالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند سرقت مسلحانه طلاجات در این شهرستان خبر داد و گفت: اشد مجازات در انتظار برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه خواهد بود.
باند سرقت مسلحانه طلاجات در شرق استان کرمان متلاشی شد/ کشف 100 درصدی سرقت‌های مسلحانه در بمدادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار داشت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر انجام سریالی سرقت‌های مسلحانه در برخی شهرستان‌های شرقی استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی توسط کارگاهان پلیس آگاهی، اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفتند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سارقان صادر شد.

ضیاالدینی عنوان کرد: در یک عملیات ضربتی و به صورت همزمان محل اختفای سارقان در چندین نقطه مختلف مورد ضربه قرار گرفت و ۹ نفر از اعضای این باند سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان بم هشدار داد: با توجه به ترس و ارعاب ایجاد شده در بین مردم رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت خواهد بود و اشد مجازات در انتظار این افراد شرور خواهد بود.

وی در تشریح شیوه کار این باند توضیح داد: اعضای این باند شبانه و به صورت مسلحانه به برخی منازل سطح شهر ورود و با ایجاد ترس و ارعاب به سرقت طلا و جواهرات اقدام می‌کردند.

دادستان بم ارزش ریالی طلاجات کشف شده از این باند سرقت را میلیارد‌ها ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو به همراه مقادیر سلاح و تجهیزات نظامی از قبیل کلت کمری، اسلحه کلاشینکف، دستگاه شوکر، بیسیم و مقادیری فشنگ کشف و ضبط شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *