خوشحالم که نام زیبای مادر برازنده من هم شد/فرزندم موهبتی از طرف خدا بود

12:05 - 30 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۵۰۱
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال" رستگاران" گفت: مادر شدن قشنگ ترین حسی است که یک زن می تواند تجربه کند و من خوشحالم که نام زیبای مادر برازنده من هم شد.
روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: به تازگی کارم در فیلم سینمایی"اسید" به کارگردانی "بهنود محمدی پور" که برای ویدیو رسانه آماده می شود به پایان رسیده و این فیلم هم اکنون در مرحله تدوین است.
 
وی افزود: "اسید" به نوعی در ژانر پلیسی-حادثه ای قرار دارد و درباره مواد مخدر است که من نیز نقش یک همسر داروسازی را ایفا می کنم که به طور ناگهانی و ناخواسته درگیر حوادثی می شود.
 
وی با اشاره به تعامل خوب گروه در حین انجام کار عنوان کرد: کار با گروه بسیار خوب بود و تعامل خوبی با کارگردان و عوامل داشتیم البته این را هم باید بگویم که اگر در پروژه ای تعامل خوبی بر گروه حاکم نباشد و اجازه ایده پردازی نداشته باشم ترجیح می دهم کار نکنم.
 
این بازیگر با اشاره به نبود پروژه های خوب سینمایی و تلویزیونی ادامه داد: با توجه به نبود فیلم نامه های خوب ترجیح می دهم گزیده کار باشم و هر پیشنهادی را برای کار قبول نکنم متاسفانه هنوز فیلم نامه خوبی مرا وادار به کار نکرده و به همین دلیل این روزها کمی در عرصه بازیگری کمرنگ شده ام.
 
بازیگر سریال"رستگاران" با اشاره به حس خوب مادر شدن بیان کرد: مادر شدن قشنگ ترین حسی است که یک زن می تواند تجربه کند و موهبتی است که از طرف خداوند به یک فرد اعطا می شود، من هم خوشحالم که این اتفاق برایم افتاد و نام زیبای مادر برازنده من هم شد. اما این نکته را هم باید بگویم که مادر شدن باعث سنگین شدن و بیشتر شدن مسـولیت یک فرد می شود اما به هر حال از این لطف خدا سپاسگزارم.
 
وی خاطر نشان کرد: مادر شدنم و بچه باعث کم کار شدنم نشده و چیزی نیست که در انتخاب کارها آن را ملاک قرار دهم به طور کلی باید بگویم که نبود فیلم نامه خوب دلیل این امر است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فرزند یونسی روناک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *