هیئت رئیسه شورایاری 301 محله انتخاب شدند

14:45 - 29 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۴۶۸
خبرگزاری میزان: رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با اشاره به اینکه از تاریخ21 تا 23 خرداد به مدت سه روز انتخابات هیئت رئیسه شورایاری ها برگزار شد، اعلام کرد: در حال حاضر هیئت رئیسه 301 محله انتخاب شده‌اند.
هیئت رئیسه شورایاری 301 محله انتخاب شدندبه گزارش گروه اجتماعی ، مرتضی طلایی با بیان اینکه در حال حاضر از 354 محله شهر تهران، تنها هیئت رئیسه 53 محله به حد نصاب نرسیده است، در این باره اظهار کرد: طی روزهای آینده با برگزاری دوباره موضوع انتخاب هیات رئیسه ، کار مربوط به شورایاری ها به اتمام می رسد و مرحله تکمیلی کار که دعوت از نهادهای محلی است، دنبال می شود.

وی افزود: حدنصاب تعیین هیئت رئیسه در شورایاری ها دو سوم آراء است تا جلسات شورایاری تشکیل شود و انتخاب هیات رئیسه با حداکثر آراء انتخاب می شوند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران همچین درباره تعداد اعضای هیئت رئیسه شورایاری ها گفت: هیئت رئیسه شورایاری ها چهار نفر هستند که شامل دبیر، جانشین دبیر، منشی و رابط اطلاع رسانی می شوند.

طلایی افزود: همکاری و مشارکت نهادهای محلی با هیئت رئیسه شورایاری ها و شکل گیری هیات امناء از موضوعات آتی است که در فاز اجرایی موضوع شورایاری ها دنبال می کنیم تا بدین ترتیب هر چه سریع‌تر و در حداقل زمان ممکن هیئت امنا رسمیت پیدا کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین اعلام کرد: در هیئت امنا، یک هیئت رئیسه سه نفره تعیین می شود که دبیر محله ، دبیر هیئت امناء نیز محسوب می شود که یک جانشین و یک منشی خواهند داشت. به طوری که این مجموعه در قالب چهار کارگروه فرهنگی و اجتماعی، عمران و شهرسازی، کارگروه سلامت و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: همزمان با رسمت یافتن هیئت امناء ، مدیران محلات هم انتخاب خواهند شد و این روند به انجام می رسد.  





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *