احساس همگرایی نمایندگان با قوه قضاییه/ نمایندگان قوه قضاییه را خانه خودشان برای رسیدگی به مسائل می‌دانند

12:09 - 08 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۲۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مافی عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: پس از نشست با رئیس قوه قضاییه نمایندگان احساس کردند که می‌توانند قوه قضاییه را خانه خودشان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بدانند.

نمایندگان پس از نشست با آیت الله رئیسی احساس کردند که می‌توانند قوه قضاییه را خانه خودشان برای رسیدگی به مشکلات مردم بدانندپروانه مافی عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی بیان داشت: پس از نشست با رئیس قوه قضاییه نمایندگان احساس کردند که می‌توانند قوه قضاییه را خانه خودشان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بدانند.

وی در رابطه با نشست با رئیس قوه قضاییه گفت: خدا را شاکرم که جلسه بسیار خوبی برگزار شد و آیت الله رئیسی به مسائل رسیدگی کردند.

بیشتر بخوانید.

وی افزود: یک صمیمت و علقه خاصی نسبت به مسائل قضایی بین نمایندگان و قوه قضاییه ایجاد شد که این اتفاق بسیار مبارک است و آن حسی که شاید احساس همگرایی را گرفته بود از نمایندگان دور شد.

این عضو فراکسیون زنان تصریح کرد: نمایندگان احساس کردند که می‌توانند قوه قضاییه را خانه خودشان برای اجرایی کردن احکام مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بدانند، لذا جلسه بسیار خوبی بود و تقاضا کردیم که مجددا تکرار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *