وزش باد و گرد و خاک در سواحل خلیج فارس و جنوب غرب کشور/ افزایش دما در نیمه شمالی

11:03 - 29 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۴۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از افزایش دما در نیمه شمالی کشور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته طی امروز و فردا ساکنان مناطق مختلف سواحل خلیج فارس و برخی نقاط در جنوب غرب کشور شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهند بود.
وزش باد و گرد و خاک در سواحل خلیج فارس و  جنوب غرب کشور/ افزایش دما در نیمه شمالیفریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا طی سه روز آینده اظهارکرد: در نیمه شرقی کشور به‌ویژه جنوب سیستان و بلوچستان، برخی از مناطق خراسان جنوبی، کرمان، بخش‌های شرقی هرمزگان برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق را شاهد هستیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این وضعیت فردا به طور خفیف‌تر در شمال غرب کشور رخ خواهد داد، افزود: برای شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، غربی، همچنین نقاطی از استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان امشب در برخی ساعات وزش باد و در بعضی مناطق گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

گودرزی با اشاره به این مطلب که طی امروز و فردا برای سواحل خلیج فارس و در برخی از نقاط جنوب غرب کشور، مانند ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود، تصریح کرد: آب‌های خلیج فارس در این ایام مواج است و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی شده است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور طی روزهای آینده شاهد افزایش نسبی دما را برای نیمه شمالی کشور خواهیم بود.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان تهران صاف و برای بعد از ظهر شاهد رشد ابر در ارتفاعات است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *