پایان مهلت ثبت اعتراض به حذف یارانه تا 2 روز دیگر/ ربیعی: مردم اشتباهات احتمالی را با سعه صدر تحمل کنند

10:27 - 29 خرداد 1394
کد خبر: ۵۵۴۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: طبق مهلت تعیین شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال جاری در صورت اعتراض می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال جاری با مراجعه به سامانه yaraneh۱۰.ir اعتراض خود را اعلام کنند که تنها دو روز دیگر تا پایان مهلت تعیین شده باقی مانده است.
پایان مهلت ثبت اعتراض به حذف یارانه تا 2 روز دیگر/ ربیعی: مردم اشتباهات احتمالی را با سعه صدر تحمل کنندبه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، مهلت ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی که پیش از این از پنجم خردادماه تا بیستم خرداد ماه سال جاری  در سامانه yaraneh10.ir پیش بینی شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد که تنها دو روز دیگر برای ثبت اعتراض باقی مانده است.

اطلاعیه درباره حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی
طبق اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال‌جاری، در صورت اعتراض می‌توانند از پنجم خردادماه به مدت یک ماه اعتراض خود را مطرح کنند.

آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده است، در صورت اعتراض می توانند از تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ به مدت یک ماه به آدرس الکترونیکی yaraneh10.ir، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

1. فرآیند بررسی اعتراضات (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملا غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

2. کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتراض افراد را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد.

راه اندازی سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه از 5 خرداد
طبق اعلام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات حذف شدگان از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

ربیعی وزیر کار در این زمینه تاکید کرد: خود را متعهد می دانیم که پس از ثبت اعتراض از 5 خرداد ماه 1394 و از طریق سامانه yaraneh10.ir (موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها) حداکثرتا 15 روز پاسخگوی شهروندان باشیم.

وزیر رفاه همچنین افزود: در مسیر اجرای طرح حذف یارانه غیر نیازمندان امکان بروز خطای نوع اول (افرادی که باید حذف شوند) و خطای نوع دوم (حذف افرادی که نباید حذف شوند) وجود دارد.

مردم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند
وی تصریح کرد: با در نظر داشتن این موضوع در چند ماه گذشته مطالعات دقیق کارشناسی صورت گرفته است تا در فرایند حذف اقشار غیرنیازمند کمترین خطا و اشتباه رخ دهد. بنابراین بروز خطا و اشتباه در این مسیر اجتناب‌ناپذیر است. لذا متواضعانه از مردم درخواست دارم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و مطمئن باشند که تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، بند «ح» تبصره 20 قانون بودجه سال 94 دولت را مکلف می کند که یارانه خانوارهای پردرامد را قطع کند.

متن این بند به شرح زیر است: «دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند. خانوارهای پردرآمد به تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شود.»




احمد
|
-
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
ما زوج فرهنگی هستیم که یارانه مان قطع شده است درصورتی که خیلی از زوج های کارمند با حقوق بالاتر از یارانه دریافت می کنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *