با خداحافظی‌ام خواستم جا را برای جوان‌ترها باز کنم/ بیشترین مدال‌های تیراندازی در کامپوند کسب شده

10:19 - 07 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۳۷۷۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسماعیل عبادی ملی‌پوش اسبق تیراندازی گفت: با توجه به مشغله کاری که داشتم، تصمیم گرفتم با خداحافظی‌ام شرایطی را فراهم بیاورم تا جوان‌تر‌ها بتوانند جایگزین من شوند.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص خداحافظی‌اش از میادین ورزشی اظهار داشت: به دلیل مشغله کاری فراوان و اینکه بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم تصمیم گرفتم برای همیشه از تیم ملی کناره‌گیری کنم، هر چند که در لیگ داخلی همچنان حضور خواهم داشت. در تمام این سال‌هایی که با پیراهن تیم ملی در مسابقات بین‌المللی حضور داشتم تمام تلاشم این بوده تا با کسب بهترین نتایج مردم را هم خوشحال کنم. 

وی ادامه داد: نزدیک به هفت تا هشت سال بود که در تیم ملی حضور داشتم که زمان کمی نبود. با توجه به مشغله کاری تصمیم گرفتم با خداحافظی‌ام شرایطی را فراهم بیاورم تا جا را برای جوان‌ترها باز کنم. هر کمکی هم که مسئولان فدراسیون از من بخواهند دریغ نخواهم کرد. خوشبختانه در بحث استعدادیابی هم کارهای هدفمندی صورت گرفته و این نوید روزهای بهتری را برای تیراندازی می‌رساند تا در آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این رشته باشیم.

عبادی در خصوص اینکه در رشته کامپوند چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهیم کرد، توضیح داد: در تمام این سال‌ها بیشترین مدال‌های تیراندازی در رشته کامپوند کسب شده و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند نیز بتوانیم موفق باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *