رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیرانوند: استقلالی‌ها از حضور در دربی خوشحالند/ امیدوارم دربی مساوی نشود و علی‎پور گلزنی کند

18:27 - 27 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۰۹۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
علیرضا بیرانوند، دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و استرس هواداران بازی را سخت می‌کند اما امیدوارم این بازی مساوی نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*برتری مقابل صنعت نفت کمک زیادی به تیم ما در دربی می‌کند.

*خنده‌دار است که بازیکن 26 ساله خداحافظی کند.

*می‌خواستم موضوع خداحافظی‎ام را تکذیب کنم اما سکوت کردم و الان این موضوع را تکذیب می‌کنم و آرزو دارم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.

*آیا از من صدایی دارید که در مصاحبه گفته‎ام از فوتبال ایران می‎روم؟ سند بیاورید و صدای من را رو کنید، آن وقت من قبول می‌کنم. بروید ببینید خطی که با آن پیام داده شده به نام چه کسی است.

* وقتی دیدم حکم تراکتور بخشیده شده است تعجب کردم و گفتم که چرا این بخشودگی برای من رخ نداد.

*من بازیکن ملی هستم و همه برای اینکه من می‌توانم در دربی بازی کنم خوشحال هستند. بنابراین همه استقلالی‌ها نیز از این موضوع خوشحال هستند.

*قرارداد من با پرسپولیس نهایی شده و تا قبل از دربی امضا خواهد شد.

*بند فسخ قرارداد از قبل در قراردادم بوده و در بند جدید نیز به درخواست خودم باقی خواهد ماند. تیم‎های اروپایی‌ها برای تیم‌های آسیایی خرج نمی‌کنند و وجود این بند باعث می‌شود تا اگر فرصتی برای رفتن به فوتبال اروپا پیش آمد؛ باشگاه بتواند حقش را دریافت کند.

* امیدوارم دربی مساوی نشود. نمی‌خواهم هیچ یک از هواداران دو تیم ناراحت باشند اما امیدوارم یکشنبه هواداران ما خوشحال از ورزشگاه خارج شوند.

*علیپور را دوست دارم و می‌خواهم که او در دربی گل بزند او می‌تواند قهرمان دربی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *