استقبال با شکوه مردمی از قافله تعزیه داران خاتون داغدیده

13:30 - 22 شهريور 1398
کد خبر: ۵۴۹۱۷۰
مدیر روابط عمومی قافله تعزیه داران خاتون داغدیده گفت: خوشحالیم که استقبال بسیار زیادی از مراسم به عمل آمده است، امسال از ۵۰ هئیت دعوت شده و هم اکنون شاهد جمعی از مردم و تمامی هیئات منطقه هستیم.

محمدجواد دین‌فکر مدیر روابط عمومی قافله تعزيه داران خاتون داغديده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون برگزاری این مراسم در محرم سال جاری گفت: این مراسم برای نهمین سال پیاپی برگزار می‌شود و خوشبختانه به واسطه مردمی بودن آن همواره از استقبال بی نظیری برخوردار بوده است. 

وی درباره کیفیت مراسم قافله تعزيه داران خاتون داغديده افزود: قافله تعزيه داران خاتون داغديده در سالهای اول به صورت تعزیه خوانی و به مدت هفت شب در زمان اربعین حسینی (ع) برگزار می شد اما طی سالهای گذشته تغییراتی داشته است. 

استقبال با شکوه مردمی از قافله تعزیه داران خاتون داغدیده

دین فکر در همین راستا ادامه داد: طی سه سال گذشته اولین جمعه بعد از عاشورا این مراسم را به راه انداختیم زیرا احساس کردیم که مردم ارتباط بهتری در این زمان با مراسم برقرار می کنند. 

وی درباره استقبال مردمی از مراسم قافله تعزيه داران خاتون داغديده تاکید کرد: خوشحالیم که استقبال بسیار زیادی از مراسم به عمل آمده است، امسال از ۵۰ هئیت دعوت شده و هم اکنون شاهد جمعی از مردم و تمامی هیئات منطقه هستیم.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2261442_647.mp4']

مدیر روابط عمومی قافله تعزيه داران خاتون داغديده در مورد مبدا و مقصد این مراسم خاطرنشان کرد: مبدا تمامی سالهای برگزاری مراسم میدان بهرود در منطقه سعادت آباد بوده و طی سالهای گذشته مقصد مسجد صاحب الزمان واقع در منطقه آسمان‌های سعادت آباد بوده و خواهد بود. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *